مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر، در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمت فروشگاه لوازم خانگی به همکاران، با کارکنان تلاشگر شرکت، صمیمانه دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،ابوالفضل باباپور شامگاه شنبه 24 آبانماه 1404 بههمراه جمعی از مدیران شرکت، از جمله محمد شیرازی مدیر اداری و توسعه سرمایه انسانی، مهدی عیسی بیگلو معاون مالی، پشتیبانی و اقتصادی، مهدی ستاری ملکی مدیر حسابداری مدیریت و بهادر حسینی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل از روند ارائه خدمت به همکاران در نمایشگاه و فروشگاه عرضه لوازم خانگی کارکنان بازدید کردند.
این بازدید با هدف بررسی روند ارائه خدمات، نحوه اجرای طرح فروش اقساطی و ارزیابی میزان رضایت کارکنان انجام شد.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت با حضور در بخشهای مختلف نمایشگاه، از نزدیک در جریان جزئیات فعالیتها، شرایط فروش و چگونگی ارائه خدمات به همکاران قرار گرفت.
در این بازدید، به پیشنهاد مدیرعامل محترم، میزان تخفیف ارائه شده به کارکنان در خرید از فروشگاه لوازم خانگی شرکت، از ۵ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافت که این اقدام در راستای ارتقای رفاه سازمانی، بهبود شرایط اقتصادی همکاران و حمایت از توان خرید آنان صورت گرفت.
همچنین طی این بازدید، تعدادی از کارکنان خط تولید، در گفت و گوی صمیمی با مدیرعامل، مسائل، دغدغهها و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.
آقای باباپور با رویکردی پدرانه، صبورانه و با دقت نظر به سخنان آنان گوش فرا داد و بر رسیدگی و پیگیری مؤثر موضوعات مطرحشده تأکید کرد.
این تعامل صمیمانه و مسئولانه، بهعنوان یکی از شاخص های مدیریتی آقای باباپور، مورد توجه حاضران قرار گرفت.
بازدید مذکور با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش ارتباط مستقیم و سازنده میان مدیریت ارشد و کارکنان انجام شد و در راستای سیاستهای شرکت مبنی بر ارتقای سطح رفاه سازمانی و افزایش رضایت منابع انسانی ارزیابی میشود.