اخبار برون سازمانی, اخبار داخلی ایران یاسا, خبر

مدیرعامل ایران یاسا: تولید محصول باکیفیت، عامل مهم افزایش سودآوری پایدار است

مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر، تولید محصول با کیفیت، استانداردسازی و ارتقای کیفیت محصولات را عامل اساسی ارتقای صادرات و تضمین پایداری شرکت‌ها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، ابوالفضل باباپور درحاشیه بازدید اعضای اردوی راویان پیشرفت بسیج رسانه استان تهران از شرکت ایران یاسا، در جمع اعضای این اردو گفت:صادرات به معنای واقعی، زمانی محقق می‌شود که عامل اساسی آن، ارتقای کیفیت و استانداردسازی محصولات از جنبه‌های مختلف از جمله ملاحظات زیست‌محیطی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: سودآوری باید ناشی از کیفیت محصول باشد، نه سودآوری واهی که آینده شرکت را به خطر بیندازد، سود واقعی باید در حساب‌ها و ترازنامه شرکت نمود عینی داشته باشد.
بایاپور با تاکید به برنامه‌ریزی برای جلب نظر مصرف‌کنندگان و مشتریان، بیان کرد: از زمان تصدی مسئولیت شرکت، نشست های متعددی برگزار شده و بر بهبود کیفیت محصولات تولیدی شرکت تاکید شده است، به‌ عنوان مثال، همکاران این شرکت ماهانه در جمع مصرف‌کنندگان نهایی، مانند مسابقات موتورسواری، حاضر شده و مشکلات آنان را مستقیماً مشاهده و شنیده و سپس در جلسات کمیته های تخصصی، برای ارتقای کیفیت و برند محصولات برنامه ریزی و تصمیم‌گیری می‌کنند.
مدیرعامل ایران یاسا با تبیین نقش و حضور این شرکت در سال های دفاع مقدس، اضافه کرد:شرکت ایران یاسا در جنگ 12 روزه اخیر نیز از شرکت هایی بود که پای تولید ایستاد و تولید را بدون وقفه و با انگیزه‌ عالی ادامه داد.

رضا شعبانی پور، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی ایران‌یاسا نیز در سخنانی در این نشست، با تشریح اقدامات این شرکت در اصلاح ساختار بازاریابی و احیای واحد خدمات پس از فروش، گفت: با اجرای سیستم گارانتی یک‌ساله بدون قید و شرط و تمرکز بر رضایت مشتری، فروش محصولات ۶۰ درصد رشد داشته و سهم بازار داخلی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.
این دیدار همزمان با برگزیده شدن شرکت ایران یاسا به عنوان صادر کننده ممتاز کشوری در بیست‌‍ و نهمین دوره آیین گرامیداشت روز ملی صادرات، به همت سازمان بسیج رسانه استان تهران با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان کانون های بسیج رسانه شهرستانهای استان برگزارشد.