اخبار داخلی ایران یاسا

سکان دار جدید شرکت ایران یاسا معارفه شد

سرپرست جدید شرکت ایران یاسا با حضور اعضاء هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایران یاسا، مراسم تودیع عباس ترابی مدیرعامل پیشین و معارفه علی عشاقی سرپرست جدید شرکت ایران یاسا با حضور اعضاء هیات مدیره، معاونین و مدیران در محل سالن مدیریت شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس ترابی، با تشکر و قدردانی از تمامی مدیران و کارکنان شرکت و آرزوی موفقیت برای مدیر‌عامل و اعضاء هیات مدیره در پیشبرد اهداف شرکت، گفت: تیم مدیریتی و کارکنان خدوم شرکت تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند تا در عرصه کار و سازندگی اهداف شرکت را برآورده سازند.

در این مراسم، مهندس عشاقی نیز با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مهندس ترابی، در طول دوره مدیریت شان در این شرکت، افزود: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت نصیب بنده کرد تا در کنار شما عزیزان کارهای خیلی خوبی که مهندس ترابی انجام دادند را همراه با برنامه‌های جدید و با روحیه و انگیزه بالا پیش ببریم.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل و توان کارکنان شرکت ایران یاسا، گفت: ظرفیت‌های بالای شرکت ایران یاسا حکایت از توان یکایک شما مدیران و کارکنان این مجموعه دارد که امیدوارم با برنامه ریزی و همکاری کارکنان توانمند و سخت کوش این مجموعه، اتفاقات خوبی را بر اساس اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده رقم بزنیم.

سرپرست ایران یاسا با تاکید بر لزوم پیشبرد فعالیت ها با برنامه ریزی دقیق، افزود: این امیدواری وجود دارد تا با تکیه بر تجربیات و تلاش و سخت کوشی تمامی کارکنان، زمینه های رشد و توسعه همه جانبه شرکت فراهم شود و از آنجا که این شرکت متعلق به بازنشستگان عزیز است؛ بتوانیم امانت‌دار خوبی برای امانتی که به ما سپرده شده است باشیم.