خبر

حضور تاثیرگذار شرکت ایران یاسا در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

حضور تاثیرگذار شرکت ایران یاسا در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

شرکت ایران یاسا به عنوان بزرگترین تولید کننده تایر موتور سیکلت و دوچرخه کشور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک و شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران یاسا؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک و شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک از امروز 19 دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد و شرکت دانش بنیان ایران یاسا به منظور حمایت از تولید در روز اول نمایشگاه با بانک شهر تفاهم نامه ای به منظور همکاری امضاء کرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با هدف فراهم ساختن محیطی برای انتشار دستاوردهای علمی و نو و همچنین ایجاد فرصتی مناسب برای پژوهشگران و مهندسان حوزه صنعت لاستیک در حال برگزاری است و شرکت ایران یاسا نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده تایر و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه، ادوات کشاورزی صنعتی و شیلنگ آب و گاز استاندارد به علاقه مندان و مخاطبین این صنعت پرداخته و در این نمایشگاه حضور یافته است.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه از امروز برپا شده و تا 21 دی ماه نیز ادامه دارد. علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند از ساعت 8:30 دقیقه صبح تا 17 بعد ازظهر با حضور در سالن B از مجموعه فعالیت های شرکت دانش بنیان ایران یاسا تایر و رابر دیدن کنند.

برای دیدن تصاویر این خبر اینجا کلیک کنید