اخبار داخلی ایران یاسا

حضور ایران یاسا به همراه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صباانرژی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)

حضور ایران یاسا در نمایشگاه صنعت مالی

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران یاسا، پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با شعار «صنعت مالی پیشران، رشد تولید و مهار تورم»، امروز سه‌شنبه 16 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله ایران یاسا، پتروشیمی جم، پلی پروپیلن جم، پتروشیمی مسجدسلیمان، لوله‌سازی اهواز، فولاد اکسین و صبا فولاد خلیج فارس در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است غرفه صباانرژی در این نمایشگاه با حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) و فرزند شهید علی‌محمدی (شهید هسته ای) افتتاح شد.

بخش ایران یاسا نیز با حضور مهندس عشاقی مدیرعامل این شرکت در غرفه هلدینگ صبا انرژی میزبان دکتر ترکی و دکتر زمان‌پور بود که در نشستی درباره مسائل و مشکلات پیش روی شرکت بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است نمایشگاه صنعت مالی که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه شناخته می‌شود تا 19 خرداد ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.