خبر

تحقق شعار سال با حمایت بانک شهر از شرکت ایران یاسا/ به دنبال توسعه تولید در کشور هستیم

تحقق شعار سال با حمایت بانک شهر از شرکت ایران یاسا/ به دنبال توسعه تولید در کشور هستیم

عشاقی در نشست امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران یاسا و بانک شهر عنوان کرد؛

تحقق شعار سال با حمایت بانک شهر از شرکت ایران یاسا/ به دنبال توسعه تولید در کشور هستیم

مدیر عامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر گفت: تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و بانک شهر به منظور تحقق اهداف و شعار سال (افزایش تولید و مهار تورم) است و اثرگذاری زیادی در حمایت از تولید خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران یاسا تایر و رابر ؛ علی عشاقی در مورد اهداف امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت ایران یاسا با بانک شهر، اظهار داشت: امروز شاهد اتفاق بزرگی در حوزه همکاری یک شرکت دانش بنیان با بانک شهر بودیم. بدون شک این همکاری زمینه تحقق معیارها و شاخص های مدنظر این شرکت را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت ایران یاسا با بیان اینکه این شرکت از حیث واحد تولیدی 60 سال سابقه دارد، گفت: همچنین از حیث عنوان شرکت ایران یاسا 55سال سابقه دارد و این سابقه از نظر قدمت ، ظرفیت و توانمندی ها در داخل و خارج کشور در نوع خود بی‌نظیر است‌.

وی ادامه داد: شرکت دانش بنیان ایران یاسا برنامه های توسعه ای زیادی دارد و مجموعه بزرگی مانند بانک شهر می تواند حامی و پشتیبان آن باشد. امیدوارم این تفاهم نامه شرایطی را فراهم کند که بتوانیم در کنار هم در توسعه اقتصاد کشور نقش آفرینی کنیم.

عشاقی با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه چند بخش دارد که یکی مرتبط با امور پرسنل است، گفت: به طور کلی شرکتی با این قدمت نیازمند این است که با یک مجموعه بانکی همکاری داشته باشد و بتواند دغدغه پرسنل خود را در حوزه های مختلف مدیریت و برطرف کند.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از این تفاهم نامه به خود شرکت و تسهیلاتی که بانک در حمایت از طرح های توسعه ای تولید می تواند ارائه دهد مربوط می شود. معتقدم در سالی که به اسم رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده حضور بانک شهر می‌تواند در تحقق اهداف و شعار سال بسیار اثرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت ایران یاسا خاطرنشان کرد: امیدوارم این تفاهم‌ نامه ماهیت اجرایی به خود بگیرد و با حمایت بانک شهر سهم خود را در اقتصاد کشور ایفا نماییم.

برای دیدن تصاویر این خبر اینجا کلیک کنید