مدیر فروش و صادرات شرکت ایران یاسا تایر و رابر توسعه سهم شرکت از بازار داخلی و منطقهای و تمرکز بر برندینگ را از برنامه های اولویت دار واحد زیرمجموعه خود در سال 1404 عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ایران یاسا تایر و رابر، محمدحسین گرشاسبی در گفت و گو با رادیو اقتصاد با تشریح برنامهها و چشمانداز شرکت در کوتاه مدت و میان مدت، افزایش سهم بازار داخلی و منطقهای و توسعه سبد محصولات متنوع و رقابتی را از برنامه ها و اولویت های شرکت در راستای تحول گرایی عنوان کرد
وی، تمرکز بر برندینگ بینالمللی و تبدیل شدن به برند پیشتاز منطقه در صنعت تایر و آموزش مداوم نیروی انسانی در راستای ارتقاء سطح دانش و مهارت تخصصی کارکنان را از دیگر برنامه های اولویت دار شرکت عنوان کرد.
گرشاسبی همچنین با تشریح تاریخچه و جایگاه شرکت بهعنوان یکی از نخستین تولیدکنندگان تایر و تیوب در ایران، افزود: شرکت ایران یاسا دارای سابقهای طولانی و نقشآفرینی موثر در تأمین نیاز بازار داخلی تایر بوده و بهبود مستمر زیرساختها و ظرفیتهای تولید با بهرهگیری از دانش و تخصص داخلی کارکنان را از اصول خود در تولید می داند.
مدیر فروش و صادرات شرکت ایران یاسا تایر و رابر در بخش دیگری از مصاحبه با بیان اینکه محصولات این شرکت در حال حاضر به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، ترکمنستان، آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه صادر می شود، افزود:در تلاش هستیم به بازارهای اروپا و آفریقا ورود موثرتر داشته باشیم.
وی از نوسانات نرخ ارز و مشکلات موجود در تأمین مواد اولیه به عنوان چالشهای پیش روی صنعت لاستیک یاد کرد و افزود:رقابت با محصولات خارجی قاچاق و برندهای جهانی از دیگر چالش های موجود بخش تولید در صنعت تایر و لاستیک است.
گرشاسبی در پایان سخنانش، سیاستگذاری برای مدیریت مصرف انرژی و ارتقاء بهرهوری و بهبود زیستمحیطی فرآیندها را از راهبردهای در دست اجرا برای مقابله با چالش های موجود عنوان کرد.